českydeutchenglish
  • Hlavní budova
  • Hotelová budova
  • Menu
  • Terasa
  • Restaurace
  • Letecký pohled 2

Kniha hostů

Přidat příspěvek
Položky označené symbolem * musí být vyplněny, jinak nebude příspěvek zapsán. Není povoleno používat zápis html a odkazy na jiné stránky.
Jméno*E-mail
Text*
Kód z obrázku*Security Image
 
Martin Smrk. 31. 5. 2014 21:37
Tak jsme se před pár dny vrátili z Hrádku a personál, který měl "šichtu" v minulém týdnu byl vážně skvělý. Něco už jsem viděl, ale tak vyváženou ochotu, vstřícnost a zároveň profesionalitu si nepamatuju. Až strávím to velké a výborné zvěřinově koleno, tak přijedeme zase :-) Fajn okolí, pěkně jsem si zajezdil na kole, odpočinuli jsme si, prostě paráda...
Kateřina H. 3. 5. 2014 09:05
Dobrý den, chtěli bychom tímto způsobem vyjádřit velkou spokojenost s ubytováním v Kristině Hrádku. Koncem dubna jsme zde strávili víkend a bylo to velmi příjemné. Jídlo i prostředí bylo výborné. Co bychom rádi zmínili byla obsluha. Paní/slečna Andrea byla velmi příjemná a vstřícná a dala nám pár dobrých tipů na výlety. Myslím si, že personál dělá 90% úspěchu a v tomto případě to fungovalo perfektně. Navíc i těch zbývajících 10 % bylo dokonalých. Děkujeme! Katka&Marek
Věra Kabelkova 19. 4. 2014 16:50
Pobyt jsme si moc užili. Jídlo super, příjemný a ochotný personál. Určitě se rádi zastavíme znovu. Moc děkujeme
Kabelkovi

Ivana Kozáková 2. 4. 2014 20:57
Dobrý den,
měla bych touto cestou jednu připomínku, neboť ačkoliv jsme vaši restauraci navštívili několikrát a vždy jsme byli spokojeni nejen s kvalitou a chutí jídla, ale i zároveň s milou a příjemnou obsluhou, s jednou věcí nejsem spokojená. Jedná se o podávání jídel, která máte uvedeny v kategorii „Dětský jídelní lístek“. Při poslední návštěvě jsem si po polévce chtěla objednat jídlo uvedené v jídelním lístku v kategorii „Dětský jídelní lístek“. Bohužel mi obsluhou bylo sděleno, že kuchař velmi dbá na to, aby si dospělí neobjednávali dětská jídla a byla jsem požádána, zda bych si nemohla vybrat jídlo z jiné kategorie jídelního lístku. Mrzí mě, že musím konstatovat, že jsme nebyla sama, kdo téměř ve stejný okamžik chtěl to samé a obsluhou jí bylo sděleno totéž tj., že kuchař si chodí kontrolovat zda si dětská jídla objednávají děti a ne dospělí. Zřejmě bylo paní, která se chtěla objednat také dětské jídlo, líto obsluhy stejně jako mně, a objednala si jídlo z jiné kategorie. Každopádně sama za sebe musím říct, že mi toto jednání přijde jako značně neprofesionální a pro mě nepochopitelné. Na základě zkušenosti si myslím, že jsem nebyla sama, kdo byl z tohoto jednání rozčarován a domnívám se, že vám toto opatření zbytečně ubírá na vašem dobrém jméně.
S pozdravem Ivana Kozáková
Radomír Sikora 2. 3. 2014 21:18
Krásné prostředí, fantastický personál (od obsluhy po kuchyň). Božský zvěřinový kaldoun, úžasné borůvkove knedlíky, famózní snídaně. Děkujeme.
Stránky : << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 >>
Vyhrazujeme si právo smazat příspěvek uživatele, který v knize použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy.

Kontakt

Korespondenční adresa
Maxičky 30, 405 02 Děčín XVIII.

Hotelová recepce
tel.: +420 734 684 209
e-mail: info@kristinhradek.cz

Odběr novinek

Chcete dostávat aktuality o dění u nás?
Poskytněte nám Vaší e-mailovou adresu.