českydeutchenglish
  • Menu
  • Restaurace
  • Hotelová budova
  • Letecký pohled 2
  • Terasa
  • Hlavní budova

Kniha hostů

Přidat příspěvek
Položky označené symbolem * musí být vyplněny, jinak nebude příspěvek zapsán. Není povoleno používat zápis html a odkazy na jiné stránky.
Jméno*E-mail
Text*
Kód z obrázku*Security Image
 
Libor Urbánek 29. 10. 2014 07:47
Strávili jsme s manželkou 3 noci v hotelu a musím konstatovat, že ubytování, obsluha a hlavně gastronomický zážitek byl na nejvyšší úrovni, rádi se sem vrátíme. Děkuji personálu za krásné chvíle strávené v prodlouženém víkendu na tomto místě.
Ralf 10. 10. 2014 12:47
Schönes Restaurant - großartige Speisen.

Wir sind eher durch Zufall beim Wandern auf das Restaurant gestoßen. Das Essen war einfach großartig, das Restaurant sehr angenehm, und das Personal sehr zuvor kommend. Ein echter geheimtipp in der böhmischen Schweiz, super gelegen, mitten im Wald.
HELENA 5. 10. 2014 08:27
DOBRÝ DEN,VČERA JSME BYLI OPĚT NA KRISTIN HRÁDKU NA OBĚDĚ,OBSLUHOVAL NÁS P.ŠKLÍBA,OPĚT SUPER OBSLUHA,BYLI JSME VELMI SPOKOJENI,JÍDLO SKVĚLÉ,SKVĚLÁ OBSLUHA,OPĚT VŠEM MOC DOPORUČUJEME,HLAVNĚ P.ŠKLÍBU!!MOC DĚKUJEME!!
Martin Lukeš 30. 9. 2014 20:52
hezký den,
sama provozuji střelnici a na spokojených zákaznících mi záleží. Teď mi na e-mail napsal jeden potencionální host/zákazník hotelu Kristin Hrádek a chtěl vědět, co se nám přihodilo. Nemám potřebu nikoho špinit a tak popíšu pouze svoji zkušenost a nastalou situaci s hotelem Kristin Hrádek. Do Maxiček jsme nejeli na dovolenou, ale za účastí na závodech MČR ve střelbě na MC do 300m. V červenci(16.7.2014) jsme si zarezervovali a zaplatili zálohu na pobyt v termínu 29.8.-30.8.2014 v Kristině apartmánu. Dne 11.8. 2014 někdy v noci nám od pořadatele závodů MČR dorazil e-mail, že MČR z důvodů velké účasti závodníků bude rozloženo do dvou dnů. Ráno 12.8.2014 po přečtení e-mailu od pořadatele jsem ihned volala na recepci, že bychom v hotelu potřebovali apartmán ještě na další noc tj. 30.-31.8.2014. Pan Rippl mi na to řekl, že hotel je již v tomto termínu bohužel plně obsazen a že mi nabídne nějaké kontakty na jiné hotely, kde nás na druhý den prý rádi ubytují. Panu Ripplovi jsem se marně snažila vysvětlit, že se nemůžeme stěhovat mezi hotely, protože jedeme na závody ve střelbě s velkorážnými puškami a s sebou máme dvě malinké děti(necelé 3roky a 1 rok) a chůvu/babičku, která se během naší účasti na MČR bude v apartmánu na hotelu o děti starat a že nás všech pět (3dospělí + 2malinké děti) jede do Maxiček jedním autem, se kterým budeme my dva s manželem od 7.00h do cca 18hod na střelnici v Maxičkách, kde závod probíhá a odkud opravdu přes den nemůžeme odjet a stěhovat děti se všemi věcmi a chůvou/babičkou z hotelu na hotel jiný a že opravdu potřebujeme být ubytováni na celý termín v jednom hotelu. Z nastalé situace by mohl každý chápavý člověk(nebo alespoň ten, kdo měl někdy malé děti)chápat, že chůva/babička nemůže bez auta stěhovat dvě maličké děti i s věcmi na jiný hotel (děti musí z důvodů bezpečnosti i vyhlášky jezdit v autosedačkách - tudíž taxi není možné použít a pěšky s dvojkočárkem ???) Jelikož byl hotel v požadovaném termínu již plně obsazen a pro nás bylo absolutně nemožné během dne stěhovat děti i s věcmi na jiný hotel, poprosila jsem o storno stávající rezervace, kdy mi pan Rippl přislíbil, že pro vrácení celé zálohy udělá maximum. Posléze mi zavolal, že budeme bohužel platit storno poplatek a to 1225,-Kč, protože jsme vystavenou zálohovou fakturu nevědomky s manželem zaplatili 2x - jednou z mého a jednou z manželova účtu, bylo nám řečeno, že nám vrátí 50% ze zaplacené částky (s panem Ripplem jsem se z tohoto důvodu nepohodla a na základě vystavené zálohové faktury, která byla vystavena na částku 1225,-Kč jsem požadovala navrácení 50% ze zaplacené zálohové faktury tj. 613,-Kč (tak jak bylo uvedeno v podmínkách na zálohové faktuře) + vrácení částky 1225,-Kč, kterou jsme omylem zaplatili navíc). Pan Rippl nakonec uznal chybu, že storno poplatek má být opravdu "jen" 613,-Kč a nikoliv 1225,-Kč, jak nám řekl. Zároveň dodal, že pokud se podaří apartmán obsadit, tak nám storno poplatek vrátí. Dne 1.9. 2014 jsem tedy e-mailem poprosila o informaci, zda se apartmán podařilo obsadit a poprosila jsem o zvážení celé situace, nemohla jsem za to, že apartmán byl na druhý den již obsazen, bývala bych ráda, aby děti na hotelu strávily oba dva dny a ráda bych za ten den připlatila.. a protože mi na můj e-mail nikdo neodpověděl, tak jsem 6.9.2014 napsala znovu DOSUD BEZ ODPOVĚDI!!!! Storno jsme provedli 19 dnů před naším plánovaným příjezdem. Hotel se nám podle internetových stránek a kladných hodocení líbil, ale zážitek s rušením rezervace v nás zanechal jenom samé negativní pocity. MČR v Maxičkách máme za sebou, byli jsme ubytováni na oba dva dny v jednom hotelu (cenově a vybaveností srovnatelném) a představte, dokonce po nás před naším příjezdem ani nechtěli žádnou zálohu.

hezký den

Bohdana Lukeš Milcová
+420775343786
www.placy.cz
Bohdana Lukeš Milcová 30. 9. 2014 17:45
velmi špatná zkušenost s rezervací hotelu a dalším řešením nastalé situace, velmi špatná(žádná)komunikace s vlastníkem hotelu při řešení vrácení zálohy. Je mi to líto, ale tento hotel opravdu nemohu nikomu doporučit, v případě zájmu sdělím komukoliv bližší informace, co se přihodilo. Zachování dobrého jména a věrnosti zákazníka tomuto hotelu zřejmě nic neříká, síla peněz za rezervaci je větší.....

hezký den

Bohdana
Stránky : << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 >>
Vyhrazujeme si právo smazat příspěvek uživatele, který v knize použije vulgární slova a společensky neúnosné výrazy.

Kontakt

Korespondenční adresa
Maxičky 30, 405 02 Děčín XVIII.

Hotelová recepce
tel.: +420 734 684 209
e-mail: info@kristinhradek.cz

Odběr novinek

Chcete dostávat aktuality o dění u nás?
Poskytněte nám Vaší e-mailovou adresu.